Az iparág első 2 literes motorja egy igazi szívómotoros szörnyeteg, amely rendkívül rugalmas teljesítményt nyújt.
Az RZR PRO R a legigényesebb vezetők számára készült és minden szempontból az iparág élvonalába tartozik. A legnagyobb side-by-side-ba épített gyári motorral rendelkezik, amely magabiztosságot és kimagasló irányíthatóságot biztosít.
Az iparág első 2 literes motorja egy igazi szívómotoros szörnyeteg, amely rendkívül rugalmas teljesítményt nyújt.
A teljesen új MaxLink felfüggesztés az innovatív első geometriától a hatalmas, 29" hasznos rugóútig teljes kontrollt biztosít.
A hegesztett, egy darabból álló főváz, a masszív alváz, a 100%-kal erősebb hajtáslánc és az általunk valaha gyártott legnagyobb ékszíj révén az RZR Pro R brutálisan erős.
Az RZR Pro R a side-by-sideok legújabb, erőteljes példánya. A legnagyobb gyári motorral, amelyet valaha egy teljesítménygépbe szereltek, és kivételes erőtartalékokkal rendelkezik az egyedi kiegészítők működtetéséhez is.
Az iparág első kétliteres motorja a sivatagot is uraló teljesítményt nyújt, amely optimálisabban hűtött, kiegyensúlyozottabb és megbízhatóbb.
Egy kezes motor, amely azt teszi, amit mondanak neki. A gázreakció instant, a pedálok beállítása pedig öntől függ, így a sportos cirkáláshoz, a sziklamászáshoz és a sima vezetéshez választható módokkal bármilyen helyezetben megtalálja a megfelelő opciót.
A kiegészítők enegiaigényesek. A PRO R azonban megkönnyíti azok táplálásukat. 1700 wattos, szíjhajtású generátorral, kiegészítő akkumulátorral és 6-pólusú gyűjtősínnel segíti elő a csatlakozást és a használatot.
A rendkívüli teljesítmény kivételes kontrollt igényel. A PRO R a legszélesebb és leghosszabb tengelytávval, a legerősebb felfüggesztéssel és négy úttörő, új vezetési és kezelhetőségi üzemmóddal biztosítja mindezt.
Az iparág legkifinomultabb felfüggesztésvezérlője egymástól függetlenül állítja be a kompressziót és a rugózást, hogy a PRO R még a legszélsőségesebb terepen is tapadjon a talajhoz.
A választható vezetési és kezelési módok lehetővé teszik a teljesítmény menet közbeni állítását, azonnal optimalizálva a lengéscsillapítást és a kormányzást.
Az iparág-vezető 1,88 m-es szélességgel és a 3,39 m-es tengelytávval a PRO R hihetetlenül stabil és teljes mértékben kihasználja a 40,6 cm-es hasmagasságot és a 73,6 cm-es hasznos rugóutat.
Az RZR a nagy teljesítményű side-by-side járművek etalonja. Semmilyen más gyártó és modell nem rendelkezik több kilométerrel a dűnéken és a sivatagi terepen, senki sem tud többet arról, hogyan kell olyan gépet építeni, amely minden körülményt kibír.
A MaxLink az első zárt profilokból készült gyári felfüggesztés. Stratégiailag megerősített, préselt acélszerkezetet használ a valaha gyártott legerősebb side-by-side felfüggesztés létrehozásához.
A teljesen új váz kétszer nagyobb torziós merevséggel rendelkezik. Az egy darabból hegesztett keret 5 cm átmérőjű csőből készül, és a vázhoz való rögzítés helyén kúpos illesztésekkel növeli a szilárdságát.
A Pro R sebességváltó úgy készült, hogy ellenálljon a Föld legszélsőségesebb körülményeinek. Szélesebb és hosszabb szíjat, nagyobb szíjtárcsákat és jobb légáramlást használ, hogy az RZR eddigi leghosszabb szíj élettartamát biztosítsa.
Off-road
Szálljon ki az Ultimate stílusban, a 225 lóerős motor, a 74" teljes szélesség, a legfejlettebb futóművezérlés, a DYNAMIX DV, a multifunkciós kormánykerék és a kiegészítő akkumulátor csak egy töredéke annak, amit a gép tartogat.
Motor | ProStar Fury 2.0L |
Motor típusa | Négyütemű DOHC soros négyhengeres motor |
Lökettérfogat | 1997 cm3 |
Teljesítmény | 225 k |
Hajtásrendszer típusa | Pro Performance True 2WD/4WD/4WD Lock |
Első felfüggesztés | Kettős A-karok acélprofilokból, háromrészes stabil |
Első felfüggesztés útja | 68.6 cm |
Hátsó felfüggesztés | Hátsó karok szabadalmaztatott felfüggesztéssel, na |
Hátsó felfüggesztés útja | 73.7 cm |
Első/hátsó fékek | hidraulikus, tárcsa, háromdugattyús féknyergekkel / hidraulikus, tárcsa, kétdugattyús féknyergekkel |
ABS | Nem |
Első gumiabroncsok | 32 x 10-15 |
Hátsó gumiabroncsok | 32 x 10-15 |
Kerekek | 15" könnyűfém |
Teljes járműméret (HxSZxM) | 347 x 188 x 185 cm |
Hasmagasság | 40.6 cm |
Tengelytáv | 265.4 cm |
Száraz tömeg | 992 kg |
Teljes hasznos teherbírás, beleértve a járművezetőt is | 336 kg |
Első/hátsó csomagtartó/box kapacitás | 0 kg / 136kg |
Névleges ülőhely-kapacitás | 2 |
Üzemanyag-kapacitás | 46 l |
Elektronikus szervokormány (EPS) | Igen |
Motorfékrendszer (EBS) | Nem |
Aktív ereszkedésszabályozás (ADC) | Nem |
Csörlő | Nem |
Fényszórók | Kontúr LED, első és hátsó LED, belső környezeti világítás |
*a paraméterek a homologizációtól és a felszereltségi szinttől függően változhatnak.
Off-road
Lépjen ki az Ultimate Style-ba, a 225 lóerős motor, a 74" teljes szélesség, a legfejlettebb futóművezérlés, a DYNAMIX DV, a multifunkciós kormánykerék és a kiegészítő akkumulátor csak egy töredéke annak, amit a gép tartogat.
Motor | ProStar Fury 2.0L |
Motor típusa | Négyütemű DOHC soros négyhengeres motor |
Lökettérfogat | 1997 cm3 |
Teljesítmény | 225 k |
Hajtásrendszer típusa | Pro Performance True 2WD/4WD/4WD Lock |
Első felfüggesztés | Kettős A-karok acélprofilokból, háromrészes stabil |
Első felfüggesztés útja | 68.6 cm |
Hátsó felfüggesztés | Hátsó karok szabadalmaztatott felfüggesztéssel, na |
Hátsó felfüggesztés útja | 73.7 cm |
Első/hátsó fékek | hidraulikus, tárcsa, háromdugattyús féknyergekkel / hidraulikus, tárcsa, kétdugattyús féknyergekkel |
ABS | Nem |
Első gumiabroncsok | 32x10 R15 |
Hátsó gumiabroncsok | 32x10 R15 |
Kerekek | 15" könnyűfém |
Teljes járműméret (HxSZxM) | 347 x 188 x 185 cm |
Hasmagasság | 40.6 cm |
Tengelytáv | 265.4 cm |
Száraz tömeg | 992 kg |
Teljes hasznos teherbírás, beleértve a járművezetőt is | 336 kg |
Első/hátsó csomagtartó/box kapacitás | 0 kg / 136kg |
Névleges ülőhely-kapacitás | 2 |
Üzemanyag-kapacitás | 46 l |
Elektronikus szervokormány (EPS) | Igen |
Motorfékrendszer (EBS) | Nem |
Aktív ereszkedésszabályozás (ADC) | Nem |
Csörlő | Nem |
Fényszórók | Kontúr LED, első és hátsó LED, belső környezeti világítás |
*a paraméterek a homologizációtól és a felszereltségi szinttől függően változhatnak.
Off-road
Szálljon ki az Ultimate stílusban, a 225 lóerős motor, a 74" teljes szélesség, a legfejlettebb futóművezérlés, a DYNAMIX DV, a multifunkciós kormánykerék és a kiegészítő akkumulátor csak egy töredéke annak, amit a gép tartogat.
Motor | ProStar Fury 2.0L |
Motor típusa | Négyütemű DOHC soros négyhengeres motor |
Lökettérfogat | 1997 cm3 |
Teljesítmény | 225 k |
Hajtásrendszer típusa | Pro Performance True 2WD/4WD/4WD Lock |
Első felfüggesztés | Kettős A-karok acélprofilokból, háromrészes stabil |
Első felfüggesztés útja | 68.6 cm |
Hátsó felfüggesztés | Hátsó karok szabadalmaztatott felfüggesztéssel, na |
Hátsó felfüggesztés útja | 73.7 cm |
Első/hátsó fékek | hidraulikus, tárcsa, háromdugattyús féknyergekkel / hidraulikus, tárcsa, kétdugattyús féknyergekkel |
ABS | Nem |
Első gumiabroncsok | 32 x 10-15 |
Hátsó gumiabroncsok | 32 x 10-15 |
Kerekek | 15" könnyűfém |
Teljes járműméret (HxSZxM) | 347 x 188 x 185 cm |
Hasmagasság | 40.6 cm |
Tengelytáv | 265.4 cm |
Száraz tömeg | 992 kg |
Teljes hasznos teherbírás, beleértve a járművezetőt is | 336 kg |
Első/hátsó csomagtartó/box kapacitás | 0 kg / 136kg |
Névleges ülőhely-kapacitás | 2 |
Üzemanyag-kapacitás | 46 l |
Elektronikus szervokormány (EPS) | Igen |
Motorfékrendszer (EBS) | Nem |
Aktív ereszkedésszabályozás (ADC) | Nem |
Csörlő | Nem |
Fényszórók | Kontúr LED, első és hátsó LED, belső környezeti világítás |
*a paraméterek a homologizációtól és a felszereltségi szinttől függően változhatnak.
Off-road
Lépjen ki az Ultimate Style-ba, a 225 lóerős motor, a 74" teljes szélesség, a legfejlettebb futóművezérlés, a DYNAMIX DV, a multifunkciós kormánykerék és a kiegészítő akkumulátor csak egy töredéke annak, amit a gép tartogat.
Motor | ProStar Fury 2.0L |
Motor típusa | Négyütemű DOHC soros négyhengeres motor |
Lökettérfogat | 1997 cm3 |
Teljesítmény | 225 k |
Hajtásrendszer típusa | Pro Performance True 2WD/4WD/4WD Lock |
Első felfüggesztés | Kettős A-karok acélprofilokból, háromrészes stabil |
Első felfüggesztés útja | 68.6 cm |
Hátsó felfüggesztés | Hátsó karok szabadalmaztatott felfüggesztéssel, na |
Hátsó felfüggesztés útja | 73.7 cm |
Első/hátsó fékek | hidraulikus, tárcsa, háromdugattyús féknyergekkel / hidraulikus, tárcsa, kétdugattyús féknyergekkel |
ABS | Nem |
Első gumiabroncsok | 32x10 R15 |
Hátsó gumiabroncsok | 32x10 R15 |
Kerekek | 15" könnyűfém |
Teljes járműméret (HxSZxM) | 347 x 188 x 185 cm |
Hasmagasság | 40.6 cm |
Tengelytáv | 265.4 cm |
Száraz tömeg | 992 kg |
Teljes hasznos teherbírás, beleértve a járművezetőt is | 336 kg |
Első/hátsó csomagtartó/box kapacitás | 0 kg / 136kg |
Névleges ülőhely-kapacitás | 2 |
Üzemanyag-kapacitás | 46 l |
Elektronikus szervokormány (EPS) | Igen |
Motorfékrendszer (EBS) | Nem |
Aktív ereszkedésszabályozás (ADC) | Nem |
Csörlő | Nem |
Fényszórók | Kontúr LED, első és hátsó LED, belső környezeti világítás |
*a paraméterek a homologizációtól és a felszereltségi szinttől függően változhatnak.
L7e
Az ösvényeken való mozgékonyságra, maximális irányíthatóságra épült, és masszív alkatrészei segítségével még a legnehezebb terepen is magabiztosan küzdhetsz meg vele.
Motor | ProStar Turbo |
Motor típusa | Négyütemű DOHC ikerturbós motor |
Lökettérfogat | 925 cm3 |
Hajtásrendszer típusa | Isolated Xtreme Performance True On-Demand AWD/2WD |
Első felfüggesztés | Dupla A-karok |
Első felfüggesztés útja | 50.8 cm |
Hátsó felfüggesztés | Vontatókarok stabilizátorral |
Hátsó felfüggesztés útja | 55.9 cm |
Első/hátsó fékek | hidraulikus, tárcsa, háromdugattyús féknyergekkel / hidraulikus, tárcsa, kétdugattyús féknyergekkel |
ABS | Nem |
Első gumiabroncsok | 30x10-R14 |
Hátsó gumiabroncsok | 30x10-R14 |
Kerekek | 14" könnyűfém |
Teljes járműméret (HxSZxM) | 320,4x162,6x182,1 cm |
Hasmagasság | 36.8 cm |
Tengelytáv | 244 cm |
Száraz tömeg | 810 kg |
Teljes hasznos teherbírás, beleértve a járművezetőt is | 390 kg |
Első/hátsó csomagtartó/box kapacitás | 0 kg / 136kg |
Vontatási kapacitás | 300 kg |
Fékezetlen pótkocsi vontatási kapacitása | 300 kg |
Névleges ülőhely-kapacitás | 2 |
Üzemanyag-kapacitás | 46 l |
Elektronikus szervokormány (EPS) | Igen |
Motorfékrendszer (EBS) | Nem |
Aktív ereszkedésszabályozás (ADC) | Nem |
Csörlő | Nem |
Fényszórók | Kontúr LED, első és hátsó LED, belső környezeti világítás |
*a paraméterek a homologizációtól és a felszereltségi szinttől függően változhatnak.
Z
Az ösvényeken való mozgékonyságra, maximális irányíthatóságra épült, és masszív alkatrészei segítségével még a legnehezebb terepen is magabiztosan küzdhetsz meg vele.
Motor | ProStar Turbo |
Motor típusa | Négyütemű DOHC ikerturbós motor |
Lökettérfogat | 925 cm3 |
Teljesítmény | 181 k |
Hajtásrendszer típusa | Isolated Xtreme Performance True On-Demand AWD/2WD |
Első felfüggesztés | Kettős A-karok stabilizátorral |
Első felfüggesztés útja | 50.8 cm |
Hátsó felfüggesztés | Vontatókarok stabilizátorral |
Hátsó felfüggesztés útja | 55.9 cm |
Első/hátsó fékek | hidraulikus, tárcsa, háromdugattyús féknyergekkel / hidraulikus, tárcsa, kétdugattyús féknyergekkel |
ABS | Nem |
Első gumiabroncsok | 30x9-R14 |
Hátsó gumiabroncsok | 30x11-R14 |
Kerekek | 14" könnyűfém |
Teljes járműméret (HxSZxM) | 320x162.6x182.1 cm |
Hasmagasság | 36.8 cm |
Tengelytáv | 244 cm |
Száraz tömeg | 810 kg |
Teljes hasznos teherbírás, beleértve a járművezetőt is | 336 kg |
Első/hátsó csomagtartó/box kapacitás | 0 kg / 136kg |
Vontatási kapacitás | 300 kg |
Fékezetlen pótkocsi vontatási kapacitása | 300 kg |
Névleges ülőhely-kapacitás | 2 |
Üzemanyag-kapacitás | 46 l |
Elektronikus szervokormány (EPS) | Igen |
Motorfékrendszer (EBS) | Nem |
Aktív ereszkedésszabályozás (ADC) | Nem |
Csörlő | Nem |
Fényszórók | Kontúr LED, első és hátsó LED, belső környezeti világítás |
*a paraméterek a homologizációtól és a felszereltségi szinttől függően változhatnak.
Z
Az ösvényeken való mozgékonyságra, maximális irányíthatóságra épült, és masszív alkatrészei segítségével még a legnehezebb terepen is magabiztosan küzdhetsz meg vele.
Motor | ProStar Turbo |
Motor típusa | Négyütemű DOHC ikerturbós motor |
Lökettérfogat | 925 cm3 |
Teljesítmény | 181 k |
Hajtásrendszer típusa | Isolated Xtreme Performance True On-Demand AWD/2WD |
Első felfüggesztés | Dupla A-karok |
Első felfüggesztés útja | 50.8 cm |
Hátsó felfüggesztés | Vontatókarok stabilizátorral |
Hátsó felfüggesztés útja | 55.9 cm |
Első/hátsó fékek | hidraulikus, tárcsa, háromdugattyús féknyergekkel / hidraulikus, tárcsa, kétdugattyús féknyergekkel |
ABS | Nem |
Első gumiabroncsok | 30x9-R14 |
Hátsó gumiabroncsok | 30x11-R14 |
Kerekek | 14" könnyűfém |
Teljes járműméret (HxSZxM) | 320,4x162,6x182,1 cm |
Hasmagasság | 36.8 cm |
Tengelytáv | 244 cm |
Száraz tömeg | 810 kg |
Üres tömeg | 859 kg |
Teljes hasznos teherbírás, beleértve a járművezetőt is | 336 kg |
Első/hátsó csomagtartó/box kapacitás | 0 kg / 136kg |
Vontatási kapacitás | 300 kg |
Fékezetlen pótkocsi vontatási kapacitása | 300 kg |
Névleges ülőhely-kapacitás | 2 |
Üzemanyag-kapacitás | 46 l |
Elektronikus szervokormány (EPS) | Igen |
Motorfékrendszer (EBS) | Nem |
Aktív ereszkedésszabályozás (ADC) | Nem |
Csörlő | Nem |
Fényszórók | Kontúr LED, első és hátsó LED, belső környezeti világítás |
*a paraméterek a homologizációtól és a felszereltségi szinttől függően változhatnak.
L7e
Az ösvényeken való mozgékonyságra, maximális irányíthatóságra épült, és masszív alkatrészei segítségével még a legnehezebb terepen is magabiztosan küzdhetsz meg vele.
Motor | ProStar Turbo |
Motor típusa | Négyütemű DOHC ikerturbós motor |
Lökettérfogat | 925 cm3 |
Hajtásrendszer típusa | Isolated Xtreme Performance True On-Demand AWD/2WD |
Első felfüggesztés | Kettős A-karok stabilizátorral |
Első felfüggesztés útja | 50.8 cm |
Hátsó felfüggesztés | Vontatókarok stabilizátorral |
Hátsó felfüggesztés útja | 55.9 cm |
Első/hátsó fékek | hidraulikus, tárcsa, háromdugattyús féknyergekkel / hidraulikus, tárcsa, kétdugattyús féknyergekkel |
ABS | Nem |
Első gumiabroncsok | 30x10-R14 |
Hátsó gumiabroncsok | 30x10-R14 |
Kerekek | 14" könnyűfém |
Teljes járműméret (HxSZxM) | 320,4x162,6x182,1 cm |
Hasmagasság | 36.8 cm |
Tengelytáv | 244 cm |
Száraz tömeg | 810 kg |
Teljes hasznos teherbírás, beleértve a járművezetőt is | 390 kg |
Első/hátsó csomagtartó/box kapacitás | 0 kg / 136kg |
Vontatási kapacitás | 300 kg |
Fékezetlen pótkocsi vontatási kapacitása | 300 kg |
Névleges ülőhely-kapacitás | 2 |
Üzemanyag-kapacitás | 46 l |
Elektronikus szervokormány (EPS) | Igen |
Motorfékrendszer (EBS) | Nem |
Aktív ereszkedésszabályozás (ADC) | Nem |
Csörlő | Nem |
Fényszórók | Kontúr LED-ek, elülső és hátsó LED-ek |
*a paraméterek a homologizációtól és a felszereltségi szinttől függően változhatnak.
Z
Az ösvényeken való mozgékonyságra, maximális irányíthatóságra épült, és masszív alkatrészei segítségével még a legnehezebb terepen is magabiztosan küzdhetsz meg vele.
Motor | ProStar Turbo |
Motor típusa | Négyütemű DOHC ikerturbós motor |
Lökettérfogat | 925 cm3 |
Hajtásrendszer típusa | Isolated Xtreme Performance True On-Demand AWD/2WD |
Első felfüggesztés | Kettős A-karok stabilizátorral |
Első felfüggesztés útja | 50.8 cm |
Hátsó felfüggesztés | Vontatókarok stabilizátorral |
Hátsó felfüggesztés útja | 55.9 cm |
Első/hátsó fékek | hidraulikus, tárcsa, háromdugattyús féknyergekkel / hidraulikus, tárcsa, kétdugattyús féknyergekkel |
ABS | Nem |
Első gumiabroncsok | 30x9-R14 |
Hátsó gumiabroncsok | 30x11-R14 |
Kerekek | 14" könnyűfém |
Teljes járműméret (HxSZxM) | 320,4x162,6x182,1 cm |
Hasmagasság | 36.8 cm |
Tengelytáv | 244 cm |
Száraz tömeg | 810 kg |
Teljes hasznos teherbírás, beleértve a járművezetőt is | 336 kg |
Első/hátsó csomagtartó/box kapacitás | 0 kg / 136kg |
Vontatási kapacitás | 300 kg |
Fékezetlen pótkocsi vontatási kapacitása | 300 kg |
Névleges ülőhely-kapacitás | 2 |
Üzemanyag-kapacitás | 46 l |
Elektronikus szervokormány (EPS) | Igen |
Motorfékrendszer (EBS) | Nem |
Aktív ereszkedésszabályozás (ADC) | Nem |
Csörlő | Nem |
Fényszórók | Kontúr LED-ek, elülső és hátsó LED-ek |
*a paraméterek a homologizációtól és a felszereltségi szinttől függően változhatnak.