Kérjük, engedélyezze a JavaScript futtatását
##### stroj

VERSENY NÉLKÜL. RZR Turbo R.

ÚJ SZABVÁNY A WIDE OPEN KATEGÓRIÁBAN

Az RZR Turbo R az egyik legerősebb, legnagyobb teljesítményű és legfejlettebb Side-by-Side, amelyet a Polaris valaha is gyártott, és a teljes nagyteljesítményű Side-by-Side szegmensben új mércét állít fel. Páratlan kezelhetőség és brutális teljesítmény egyenesen a gyárból. Lenyűgöző gyorsulás a turbófeltöltőnek köszönhetően. A számítógép által vezérelt lengéscsillapítóknak köszönhetően pedig Ön lesz a terep igazi ura.

PÁRATLAN KÉPESSÉGEK. VERHETETLEN TELJESÍTMÉNY.

A következő szintű teljesítmény, erő és irányíthatóság már gyárilag. Az RZR Turbo R izgalmas turbófeltöltős gyorsulást, maximális irányíthatóságot és irányíthatóságot biztosít, és robusztus alkatrészekből épül, hogy ellenálljon a legdurvább terepviszonyoknak is.

ERŐ

Erő a dűnék, ösvények és sziklák felett is könnyedén, a bizonyítottan hatékony turbófeltöltős motorral. Azonnali kanyarból kanyarba gyorsulásra tervezték, és több nyomatékkal alacsony fokozatban, így bármilyen kihívást és bármilyen útvonalat bevállalhatsz.

STRAPABÍRÓ

A legnagyobb kihívást jelentő terepviszonyok leküzdése rendkívüli tartósságot igényel, és a Turbo R ezt egy merev, egy darabból álló alvázzal és hatalmas, dobozos acél felfüggesztéssel biztosítja.

ÍRÁNYÍTÁS

A hihetetlen stabilitást biztosító 74" szélességtől a hatalmas, 28" hasznos rugóútig és a vadonatúj DYNAMIX DV aktív felfüggesztésig a Turbo R lenyűgöző szélessége és felfüggesztése magabiztosságot ad a nagyobb izgalmak üldözéséhez.

TURBÓFELTÖLTŐS MOTOR

Azonnali teljesítményt a 4 ütemű DOHC kéthengeres turbófeltöltős motorból, amely intenzív gyorsulást biztosít kanyarról kanyarra. És ha alacsony és lassú sebességre van szüksége, amikor techinkás terepre ér, a Turbo R bőven kínál alacsony fokozatot, hogy bármin átkússzon.

ELEKTRONIKUS SZERVOKORMÁNY

A fogaslécre szerelt, nagy rásegítésű elektronikus szervokormány gyorsfordító fogasléccel magabiztos irányíthatóságot biztosít a kanyarokban és a kanyarokból kifelé, valamint az egyenetlen terepen.

TÖLTSE FEL A NAPJÁT

A tartozékoknak sok energiára van szükségük. Ezt az energiát egy nagy teljesítményű 900 W-os generátor és a Polaris Pulse rendszer biztosítja az elektromos tartozékok gyors csatlakoztatásához.

IRÁNYÍTÁS

A kivételes teljesítmény kivételes kezelést igényel. És az RZR Turbo R bizonyosan teljesít is, köszönhetően az extrém szélességének, a hosszú tengelytávjának, a masszív felfüggesztésének és az úttörő DYNAMIX™ DV négy üzemmódú aktív felfüggesztésének.

TELJESEN ÚJ DINAMIX DV

Az iparág legkifinomultabb felfüggesztése a négy választható móddal amellyel függetlenül állítja be a kompressziót és a rugózást, hogy a Turbo R még a legszélsőségesebb terepen is kapcsolatban maradjon a talajjal.

MAXLINK FELFÜGGESZTÉSI RENDSZER

Az új MaxLink felfüggesztési rendszer páratlan stabilitást biztosít az RZR számára azáltal, hogy az első lengéscsillapítót közvetlenül az alsó lengőkarokra szereli, ami hosszabb rugóutat tesz lehetővé. A szabadalmaztatott hátsó felfüggesztés lehetővé teszi a hátsó kerékdőlés állítását, ami segít maximalizálni a kerékkel való érintkezést agresszív vezetés közben, és a Turbo R-t mindig kontroll alatt tartani.

TÖKÉLETES STABILITÁS AZ EXTRÉM SZÉLESSÉGNEK KÖSZÖNHETŐEN

Az agresszív 188 cm-es szélesség és a 244 cm-es tengelytáv egyedülállóan stabil platformot hoz létre, amely lehetővé teszi a 70 cm-es rugóút és a 40 cm-es hasmagasság teljes kihasználását.

s

RZR Turbo R Sport

Homologizáció

Új mérce a nagy teljesítményű kategóriában, az erő és a kezelhetőség eddig nem látott kombinációjával.

  • Walker Evans 2,5" lengéscsillapítók
  • 74" szélesség
  • Több mint 72 cm rugóút

Motor típusaNégyütemű DOHC ikerturbós motor
Lökettérfogat925 cm3
181
Hajtásrendszer típusaElkülönített Xtreme Performance True On-Demand AWD/2WD
Első felfüggesztésDupla A-karok acélból készült, háromrészes profilo
Első felfüggesztés útja68.6 cm
Hátsó felfüggesztésMerev vontatókarok erősítésekkel
Hátsó felfüggesztés útja71.9 cm
Első/hátsó fékekhidraulikus, tárcsa, háromdugattyús féknyergekkel / hidraulikus, tárcsa, kétdugattyús féknyergekkel
Első gumiabroncsok32 x 10-15
Hátsó gumiabroncsok32 x 10-15
Kerekek15" könnyűfém
Teljes járműméret (HxSZxM)325 x 188 x 189 cm
Hasmagasság40.6 cm
Tengelytáv244 cm
Száraz tömeg881 kg
Teljes hasznos teherbírás, beleértve a járművezetőt is331 kg
Első/hátsó csomagtartó/box kapacitás0 kg / 136kg
Névleges ülőhely-kapacitás2
Üzemanyag-kapacitás45.4 l
Elektronikus szervokormány (EPS)Igen
FényszórókLED fényszórók és hátsó lámpák

*a paraméterek a homologizációtól és a felszereltségi szinttől függően változhatnak.

s

RZR Turbo R Ultimate

Homologizáció

A legintelligensebb futóművel - DYNAMIX DV és elektronikusan állítható FOX 3.0 Live Valve X2 Internal Baypass lengéscsillapítókkal - felszerelt Turbo R Ultimate bármilyen terepre készen áll.

  • A legintelligensebb futóművel - DYNAMIX DV és elektronikusan állítható FOX 3.0 Live Valve X2 Internal Baypass lengéscsillapítókkal - felszerelt Turbo R Ultimate bármilyen terepre készen áll.

Motor típusaNégyütemű DOHC ikerturbós motor
Lökettérfogat925 cm3
181
Hajtásrendszer típusaIsolated Xtreme Performance True On-Demand AWD/2WD
Első felfüggesztésDupla A-karok acélból készült, háromrészes acélpro
Első felfüggesztés útja68.6 cm
Hátsó felfüggesztésMerev vontatókarok erősítésekkel
Hátsó felfüggesztés útja71.9 cm
Első/hátsó fékekhidraulikus, tárcsa, háromdugattyús féknyergekkel / hidraulikus, tárcsa, kétdugattyús féknyergekkel
Első gumiabroncsok32 x 10-15
Hátsó gumiabroncsok32 x 10-15
Kerekek15" könnyűfém
Teljes járműméret (HxSZxM)325 x 188 x 189 cm
Hasmagasság40.6 cm
Tengelytáv244 cm
Száraz tömeg913 kg
Teljes hasznos teherbírás, beleértve a járművezetőt is331 kg
Első/hátsó csomagtartó/box kapacitás0 kg / 136kg
Névleges ülőhely-kapacitás2
Üzemanyag-kapacitás45.4 l
Elektronikus szervokormány (EPS)Igen
FényszórókLED fényszórók és hátsó lámpák

*a paraméterek a homologizációtól és a felszereltségi szinttől függően változhatnak.

s

RZR Turbo R Ultimate

Homologizáció

A legintelligensebb futóművel - DYNAMIX DV és elektronikusan állítható FOX 3.0 Live Valve X2 Internal Baypass lengéscsillapítókkal - felszerelt Turbo R Ultimate bármilyen terepre készen áll.

  • DYNAMIX DV 4 vezetési móddal
  • FOX X2 Live Valve 3" lengéscsillapítók
  • Elektronikus szervokormány fejlett asszisztenciával

Motor típusaNégyütemű DOHC ikerturbós motor
Lökettérfogat925 cm3
181
Hajtásrendszer típusaIsolated Xtreme Performance True On-Demand AWD/2WD
Első felfüggesztésDupla A-karok acélból készült, háromrészes profilo
Első felfüggesztés útja68.6 cm
Hátsó felfüggesztésMerev vontatókarok erősítésekkel
Hátsó felfüggesztés útja71.9 cm
Első/hátsó fékekhidraulikus, tárcsa, háromdugattyús féknyergekkel / hidraulikus, tárcsa, kétdugattyús féknyergekkel
Első gumiabroncsok32 x 10-15
Hátsó gumiabroncsok32 x 10-15
Kerekek15" könnyűfém
Teljes járműméret (HxSZxM)325 x 188 x 189 cm
Hasmagasság40.6 cm
Tengelytáv244 cm
Száraz tömeg913 kg
Teljes hasznos teherbírás, beleértve a járművezetőt is331 kg
Első/hátsó csomagtartó/box kapacitás0 kg / 136kg
Névleges ülőhely-kapacitás2
Üzemanyag-kapacitás45.5 l
Elektronikus szervokormány (EPS)Igen
FényszórókLED fényszórók és hátsó lámpák

*a paraméterek a homologizációtól és a felszereltségi szinttől függően változhatnak.